2016. szeptember 5., hétfő

Zsoltnak is küldtem a bablevesből


Az idő olyan hűvös, ahogy azt a meteorológia ígérte.

Áron reggel 7:10-kor indult el, és ahogyan azt este ígérte, az almát is vitte magával. Számomra nagyon izgalmas, hogyan fogja elkezdeni a gimnáziumi tanulmányait.

Lementem a CBA-ba tejért és a ház megnyelezett kapáját is felhoztam. A kapát bemutattam Istvánnak (Ő a gondnoka a háznak), majd ideadta és felvittem az Ilihez a megragasztott székével együtt.

Megreggeliztem és utána felhívtam a Csák doktornőt. Megbeszéltem vele egy találkozót Nóra nagyinál csütörtök este 6 órára, hogy közösen elkezdhessük a nagyi elhelyezésével kapcsolatos folyamatot, ami nyilvánvalóan egy pszichiátriai státusz felméréssel kezdődik.

Utána le kellett ülnöm a számítógéphez, hogy folyó ügyeimet elintézhessem. Ebben vannak átutalások, készülések a német és angol órákra, valamint blog és Duolingó.

Kora délután jött Adri. Küldtem vele a családnak két lábasba csülkös bablevest, de még nekünk is maradt bőven. Adri ideadta kütyüjét, mert annyira belassult. Feltettem neki az Android System infót, ami arról árulkodott, hogy a RAM-ban csak 17 % a szabad hely a ROM-ban pedig csak 11 %.

Közben hazaért Áron és teljesen fel volt dobva a gimnáziumi napjától. A suliban ebédelt, de azért itthon is bekapott egy tányér bablevest, amihez én is csatlakoztam.

Az Equilor átutalás nem ment, mert nekem kellett volna vinnem egy Raiffeisenbank számlaszámot, amit persze nem vittem.

Haza jövet megcsináltam a 60 pont Duolingót és rendezgettem a blogot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése