2016. szeptember 1., csütörtök

Évnyitó


½ 8 után riadtan ébredtem és rohantam be Áronhoz, mi van, ha ő is elaludt és 8-kor kezdődik az évnyitó. Nagyon megörültem, amikor csak a nagy rendetlenséget találtam az éjszaka átrendezett szobában. Ezek szerint ő nem aludt el, sőt fogat is mosott. Előbb-utóbb ember lesz ebből a fiúból.

A reggeli ceremónia, most, is mint mindig, majdnem egy óra.

Épp, hogy elkezdtem Duolingózni, amikor Áron hazaérkezett. Szépen fel volt öltözve ünneplőben, de mivel a többiek a Gólyatáborban vannak még, a mai iskolai foglalkozás elmaradt.

Én is gyorsan megreggeliztem, majd folytattam a pihenést, hiszen a mai napra nem terveztünk semmi különöset.

Részemről nagy elhatározás és hozzá is kezdtem, hogy az elmúlt néhány hónapos – eddig csak a Word-ben megírt -  blog vázlatokat közzé is tegyem.

Felhívtam Nóra nagyit, aki ma közepesen van, de azért kérte, hogy a bankkártyáját vigyem vissza, mert ha pénzre van szüksége, akkor nem tud kivenni. Egyelőre határozott voltam és azt mondtam neki, hogy a kártyát az ő érdekében nem viszem vissza, mivel az OTP kivonatokban szereplő nagy készpénzfelvételekről nem emlékezett, hogy valakinek is odaadta volna a bankkártyáját. Ha nem az OTP előszobájában áll meg ahol az ATM van, hanem bemegy, akkor ő és csakis ő tud felvenni pénzt, de ha felhív, akkor egy fél órán belül odaérek és adok neki pénzt. Ha ez az eljárás a részemről nagyon bántja és emiatt nagyon erősen fogunk konfrontálódni, akkor visszaadom neki a kártyáját, de előtte megváltoztatom a PIN kódját, és amikor fel akar venni pénzt, akkor odamegyek és velem felveheti.

Most már körülbelül 12 helyen van kitéve a matek-fizika korrepetálási hirdetés, csak összejön belőle egy havi 100.000.- forint készpénz, amit Áron és Emőke a bal felső fiókból bármikor igénybe vehet.

Az esti lefekvésnél még közel sem készült el az ígért rend Áron szobájában, ezért kilátásba helyeztem, hogy holnap addig nem mehet el az iskolába, amíg a szobájában nem lesz 100 %-os rend.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése