2016. november 21., hétfő

A lakás bejárása festés ügyben


Áron 7:15-kor indult el. Én azonnal felkeltem, hogy megbeszéljem Istvánnal, mikor tudunk átmenni a Nóra nagyi lakásába a tisztasági festés miatt. Gyöngyi szerint legalább a konyha és a WC rászorulna egy ilyen festésre. Ha István is egy olyan, a földtől elrugaszkodott árajánlatot ad, mint a Gyöngyi javasolta festő, akkor lehet, hogy magam állok a festésnek.

Reggelire egy tányér kocsonyát ettem pirítóssal és utána tejeskávé.

Délelőtt Istvánnal átmentünk a Maros utcába. Úgy néz ki, hogy István ezen a héten, szombaton el fogja végezni a minimálisan szükséges festést. Ha már ott voltam, akkor elhoztam néhány mélytányért, mert abból Gazdagréten és Dömsödön is mindig hiány van. Áron szerint a kocsonya mániám miatt.

Délben megettem a Dömsödről felhozott bableves egy részét, de csak annyit, hogy estére maradjon Emőkének és Áronnak is.

Nagyon meg vagyok elégedve Emőke lányom Duolingós teljesítményével, és hogy annak eredményességét fokozzam, rendszeresen fogok neki adni feladatokat és egyszerűsített nyelvezetű irodalmi anyagokat                .

Áront pedig egy kicsit keményebben fogom fogni, mert pénteken megint hozott egy 3-ast angolból.

Amikor Áron hazajött, gyorsan lementünk a K&H bankba, hogy pótoltassuk az elveszett hitelkártyáját. A dolog szépséghibája az volt, hogy most már a Személyi Igazolványát sem találja.

Feladtam a MetLife-nak a szerződés visszavásárlási szándékomról a levelet.

Este Emőkénél összeült a családi tanács Áron rossz előmenetelével és az Internet használatával kapcsolatban.

Azután hárman összefogtunk és nagyon rövid idő alatt kirámoltuk az autót, felhordtunk tíz zsákot és néhány dobozt.

Emőke szerint, most már olyan gyakorlatra tettünk szert, hogy nyugodtan kiírhatjuk a faliújságra, hogy költöztetést rövid határidővel vállalunk.

Azután mindenki megette a maga csülkös bableves porcióját és lassan elcsendesedett a ház.

Én még felhívtam Gyöngyit, de ő még mindig nem kapott határozott választ a vélt bérlőtől.

Azután befejeztem a mai nap 70 pontját a Duolingóban és felettem a tegnapi blogot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése