2016. november 12., szombat

Ebből már tuti, hogy tél lesz


A reggeli felkeléskor igyekeztem nem megfeledkezni a szellőztetés közbeni guggolásról.

Nagyon rossz idő van. Nem süt a nap 3C van odakint és zuhog az eső. Gyorsan elgurultam a piacra (angol szalonna, tojás, retek, újhagyma és jégsaláta).

Vettem 3 db AAA tartós elemet a WC kagyló világításához. Nem tudom, hogy pontosan minek, de megvettem.

Hazajövet elkezdtem begyújtani a cserépkályhába, amíg Áron készítette a reggelit (sült angol szalonna, tükörtojás és tejeskávé).

A kertben mind a négy smaragdfa lehullatta a nagy szeneslapát méretű levleit.

Elkezdtem a napi Duolingót.

Mivel Feri bácsi megkritizálta a Jancsi kályha kéménycsövét rögzítő alumínium bilincset, hogy az miért nem matt fekete, igazat adva neki, leszereltem, megcsiszoltam és lefestettem matt feketére.

Odatettem a mai körömpörkölt ebédet és a csak holnapra elkészülő kocsonyát. Amíg az főtt, felszereltem a matt feketére elkészült kéménycső bilincseket. Be is gyújtottam a Jancsi kályhába, de csak füstölt és Áron azt mondta, hagyjam, majd ő folytatja. Meg is oldotta, most már két kályha is tehermentesíti a gázkonvektor központi fűtését.

Manna nem tudja eldönteni, hogy hol jobb, kint vagy bent. Most minden esetre úgy döntött, hogy a takaróm alatt létesíti a szálláshelyét.

A négy tányér kocsonyát kivittem az istállóba, a köröm pörköltöt pedig feltálaltam ebcsorára. Nagyon finom lett és a belőle megmaradt sok csontot félretettem Rokkónak és Pongónak.

Juditnak írtam, hogy holnap a mise után jöjjenek át egy tál kocsonyára.

Lefekvéskor megbeszéltük, hogy időben kikapcsolásra kerül a számítógép és nem fog megismétlődni a tegnapi eset. Ennek ellenére éjjel gyanús jelekre lettem figyelmes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése