2016. november 17., csütörtök

Büszke vagyok Norci lányomra


Úgy éreztem reggel, hogy Áron időben, 6:50-kor indult el a suliba és szerintem be fog érni a „0”-dik órára.

Én még egy kicsit lustálkodtam, majd felkelés és reggeli (sült szalonnán tükörtojás és tejeskávé).

Hogy a heti teljesítményemmel le ne maradjak Emőkétől, aki újabban szorgalmas, gyorsan belekezdtem a Duolingóba.

Összeraktam a Grawe Biztosítóval kapcsolatos dokumentumokat, azzal a céllal, hogy a jövő héten bemegyek hozzájuk rendezni a sorainkat.

Áron korán érkezett haza. Javasoltam, hogy menjünk le a K&H Bankba, ahová két hete azért nem jutottunk el, mert Áron addig húzta az időt, míg í Bank bezárt. Ez kicsiben most is megtörtént. Háromkor elindulhattunk volna és csak néhány buszmegállónyira van a bankfiók, de addig halogatta, hogy csak 16:01-kor értünk oda, a nyitva tartás pedig 16:00-ig tartott.

Nem az én érdekem, hogy elintézzük a bankkártyáját, amit egy fél éve nem talál, hanem az övé.

A vacsorára a hűtőből elővett paprikás krumplihoz készítettem egy madárlátta salátát sok újhagymával, retekkel citrommal, reszelt sajttal és olíva olajjal. Félig sikeres volt, a másik felét Áron betette a hűtőbe, azzal, hogy majd megeszi.

Az internet elérését ahhoz kötöttem, hogy előbb csinálja meg a Duolingóban az 50 pontját, de ez még nem jött össze.

A holnapi napra azt beszéltük meg, hogy ½ 5-kor találkozunk Kiskunlacházán a Gumipont service-ben. Kíváncsi vagyok, hogy Áron is ott lesz-e időben.

A Facebook-on is megjelent Norci lányom kezdeményezte adomány gyűjtés a Törökbálinti Hospice támogatására.

https://www.angliaikisokos.com/peldamutato-osszefogas-az-angliai-magyarok-koreben/

Büszke vagyok Norci lányomra. Áronnak is azt tanítom, hogy nem az az igazán gazdag ember, akinek sok pénze van, hanem az, akinek arra is telik, hogy mosolyt fakasszon másnak az arcára.

Este még bernitaly-t korrektúráztam.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése