2016. november 3., csütörtök

All that Internet


8-kor keltem. A guggolást 45-re emeltem, de ez már a maximum, ennél több holnap sem fog menni, már így is majd kiköptem a tüdőmet.

Gondoltam nem ébresztem fel Áron, csak egyszerűen elmegyek a piacra. A robogóval mentem volna, ha beindult volna, de úgy tűnik, hogy az akkumulátor teljesen le van merülve, így azután mégis autóval mentem. A piacon tojást vettem meg két nagyadag spenótot.

Mára lecsót terveztem ebédre, amihez lecsókolbászt és debrecenit kellett vennem.

Hazajövet sütöttem sok bundás kenyeret és sok zöld félével (újhagyma, fokhagyma, paradicsom, retek, és csípős paprikával) tálaltam és utána tejeskávé.

M. Marika meghozta Áron megigazított hosszúnadrágait.

Reggeli után Duolingó és blog.

Délelőtt kiszereltem az akkut a robogóból és feltettem töltésre, mert teljesen le volt merülve.

Áron csak az Internettel foglalkozik.

Ebédre kicsit átsütöttem a felkockázott kolbászokat és ráküldtem egy üvegben korábban eltett lecsót. Majdnem mind elfogyott.

Áron elindult kerékpáron a Doboshoz egy újabb vekni kenyérért és fokhagymáért.

Este megnéztem az Országos Úszóbajnokságot és közben befejeztem a mai Duolingó adagot.

Bár korán feküdtem le és Áront is arra kértem, hogy nyolc-kilenc órakor legyen takarodó. Ő ½ 10-et kért, de tíz óra után még be kellett mennem hozzá, hogy most már kapcsolja ki a számítógépet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése