2016. november 7., hétfő

nyugdíj ügyintéző lettem


20161107 hétfő

Csak fél szemmel néztem, ahogyan Áron elhagyja a terepet. Hiába mondtam este és még reggel is, hogy vigyen magával egy almát, szerintem nem vitt. Időben indult és Mannát is leengedte.

Felkelés után, még a fürdőszoba és a reggeli előtt szigorúan elvégeztem a guggolást.

Emőke 11-kor felhozta Mannát és egy kis csirkelevessel kényeztette.

Feltettem a tegnapi bogbejegyzést és elkezdtem a Duolingót.

Délben megettem a maradék körömpörkölt felét, hozzá, kenyeret, uborkát és utána egy dobozos sörrel ajándékoztam magam.

A Rédeinének megfogalmaztam a német nyugdíjjal kapcsolatos levelét, de azt még szeretném odaadni A. Gabinak, hogy korrektúrázza, mielőtt elküldöm. Már majdnem felcsaptam nyugdíj ügyintézőnek.

Már majdnem négy óra volt, amikor Áron megjött a suliból és szerencsére nem lett beteg. A tegnap esti kúra jót tett a megfázásának. Ma három olaszórájuk volt, mert a két kémia helyett is olasz volt. Úgy látom, hogy nő az olasz tudásunk közti szakadék.

Nem is csinált semmit, csak bement a szobájába és Internetezett.

Bementem hozzá és megnéztem, hogyan áll az iskolai dolgaival.

Még a lefekvés előtt megnyertem két online sakkpartit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése