2016. november 30., szerda

100 nF-os kerámia kondenzátorok


Áronnak ma sem sikerült reggel 7 óra előtt elindulnia, pedig már elmúlt 15 éves. Az esti bepakolás helyett még ¼ 8-kor is csak kereste az úszó cuccait, mert ma a torna helyett úszás van.

Sokáig lustálkodtam, de utána beindult a nap. Először kényelmesen megreggelíztem, majd eltakarítottam a tegnapi buli romjait és kiteregettem a nagymosás ruháit.
Feltöltöttem Áron drónjának akkumulátorát és elindultam a Conrad üzletbe az Oktogon mellé, mivel értesítettek, hogy megérkezett az általam megrendelt 4 db kerámia kondenzátor. Azt nem tudom, hogy miként szervezik az alkatrészek beszállítását, de annyit meg tudtam állapítani, hogy a 120.- Ft bruttó árú alkatrésznek kb. 6-800,. Forint volt csak a csomagolási és szállítási költsége.

Itthon azután készültem a brushupra, miközben délben még a tejfölös csirkepörköltből ebédeltem.

A leveleim megválaszolása után, nem sokkal két óra után el tudtam indulni.

A brushup első része Katie-vel kicsit unalmas, de Larryvel annál érdekesebb volt. Utána jött a Manna olvasó csoportja és  a végén a kiejtést javító félóra.

Itthon Áronnak megmelegítettem egy csirke pörköltöt, magamnak pedig meleg szendvicseket készítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése