2016. november 8., kedd

Csak ne nőjön a restancia


Áron ébresztett, mert este elfelejtett pénzt kérni a buszbérletére. Vitt almát is.

Én még visszaaludtam. Amikor rászántam magam, hogy felkelek, és a guggolással kezdem a napot, már elmúlt nyolc óra.

A reggeli után már Manna is reklamált, hogy menne le csavarogni.

Láttam, hogy ha nem kezdem azonnal elvégezni a feladatokat, akkor csak nő a restancia halmaz.

Az Önkormányzattal kezdtem, mivel üzentek, hogy alá van írva az „Életben lét” igazolásom, mehetek érte. Útközben az olasz könyvvel kínoztam magam. Ott hamar végeztem, és amikor hazaértem, rögtön beborítékoltam az igazolást és feladtam a Renten Service-nek.

Egy újabb kávé mellett átutaltam a TESCO vásárló kártya havi hitelét és egy kicsit blogoltam.

Felvettem a kapcsolatot a mikro cenzus számlálóbiztossal.

Szilvinek megírtam, hogy mikor tudnánk összejönni és elkészíteni a végső elszámolásunkat.

Egy kicsit értetlenül állok Áron iskolai @Napló online ellenőrző könyvéhez, mivel abban 12 napja egyetlen új bejegyzést sem találok.

Már majdnem délután négy óra volt, amikor Áron hazaért a suliból. Megkértem, hogy kis pihenő után álljon neki a leckéinek, de ebből alig lett valami.

Befejeztem a mai Duolingó adagot.

Később Emőkével elkezdték készíteni milánói makarónit.

Sajnos, mire az kész lett én már eltettem magam aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése