2016. november 22., kedd

Kezdődik a torta projekt


Áron reggel időben elköszönt, de én még lustálkodtam majdnem 8-ig. Akkor megreggeliztem, de a változatosság kedvéért ma nem kocsonyát, hanem szalonnán sült tükörtojást ettem.

Délelőtt kicsit Duolingóztam, majd elvégeztem azt ETX Capital formanyomtatványának kinyomtatását, kitöltését, beszkennelését és elküldését.

Befejeztem Rédei János német nyugdíj kérelméhez írt levél harmadik változatát, amiben 4-5 év munkaviszonyához nem csatolható igazoló dokumentum. Az egész anyagot elküldtem Rédei Jánosnak, hogy lehet postázni.

Délben lementem a kis kínaiba. és ettem egy szecsuani-t sült tésztával.

Visszajövet nekiálltam a torta projekt első fázisához, a diótöréshez.

Pihenésképpen elkezdtem a mai blogot.

Estére befejeztem a mai blogot és a 70 pontnyi Duolingót.

Gabi kért egy segítséget, hogy az autójába, hogyan tudna a 12 V-os akkumulátorról egy 6 V-os LED lámpát üzemeltetni. Mondtam neki, hogy erre több módszer is van, amiket majd lerajzolok, köztük, amelyik nekem a legszimpatikusabb, annak a bekötésében segítek is. Azonnal meg is rendeltem egy 7806-os IC-t, amihez már csak két darab 100 nF-os kondi és két dióda kell.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése