2017. július 23., vasárnap

A csirkepörkölt majdnem odaégett


Kilenckor ébredtem, de Áron még most is durmol.
 

Megírtam Száki Sándornak a levelet, hogy egy nagy lendülettel jöjjön le és akkor összerakjuk a Toyota reklamációját.
 

Elgurultam pékáruért és sörért a Dobos ABC-be. Visszafele bementem Judithoz. Finom kávét készített és egy kicsit dumáltunk. Meghívtam hozzánk ebédre, mert a Levi Veszprémben van keresztelőn.
 

Kicsit folytattam a gazolást, azután feltettem a csirkepörköltöt ebédre.
 

Áront megkértem, hogy készítse el hozzá a tésztát és tálaljon. Ő valóban lement és elkezdte főzni a tésztát, de annyi esze már nem volt, hogy belenézzen a másik lábasba, hogyan áll a pörkölt. A leve teljesen elfőtt, már majdnem odaégett.
 

Ebéd után, hívtam Áront úszni, de hiába. Vittem a létrát is, de az úszás előtt benéztem Gáborékhoz. Nagy SCRABLE játék folyt. Egy kicsit ott ragadtam, de végül ők is jöttek egyet úszni. A Duna vize most nagyon jó.
 

Már teljesen besötétedett, amikor elkezdtem az esti locsolást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése