2017. július 17., hétfő

Elhozom a villanyautót a Bank Centerből


Már ½ 8-kor elkezdtem locsolni a veteményest.

 
Éppen végeztem, amikor megjött Mikus úr, hogy véglegesítsük az elektromos töltő helyét.

 
Reggelire, angol szalonnára ütöttem egy tojást. Hozzá lilahagyma és paradicsom.

 
Délben elindultam. TESCO> NISSAN> Gazdagrét> Bank Center

 
A TESCO-ban csak leadtam a csomagtartónyi PET palackot, vettem ebédre két nagy szelet pizzát, gondoltam,  majd Áron kiválasztja, hogy melyiket kéri és már mentem is tovább.  

 
A NISSAN-nál tudomásul kellett vennem, hogy még nem jött meg a töltő, de azt ígérték, hogy a héten megjön.

 
Otthon Áron megmelegítette és tálalta a pizza szeleteket.

 
Kicsomagoltam a postákat, ami a két hét alatt felgyülemlett. Közte volt a Norci által küldött homeopata bogyók, amiket K. György fiának kemoterápiás kísérő gyógyszereként küldött.

 
Visszavittem a kölcsönkönyveket a könyvtárba és BKK-val elmentem a Bank Centerbe a villanyautóért. Kicsit szorongtam, hogy mit fogok tenni, ha az autó azt mondja, hogy sajnos a két hét pihenő alatt, az akku teljesen lemerült.

 
Lementem a -5-ik szintre és nagy megkönnyebbüléssel vettem, hogy az autó az első pöcre indult.

 
Rögtön felhívtam K. Györgyöt, aki mondta, hogy azonnal jön, találkozzunk a Rétköz úton lévő fagylaltozóban.

 
Nem is kellett teljesen legyalogolnom, mert mire a Gyógyszertárhoz értem ő is ott volt. Bekaptunk egy-egy fagyit. Utána körbevitt abban a körzetben, ahol mint vállalkozó építette a társasházakat. Fel se tudtam fogni azokat a pénz nagyságrendeket, amikről beszélt.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése