2017. július 21., péntek

Négyen az asztalnál

Már reggel nyolckor felkeltem. Meglocsoltam a balkon paradicsomot és a lenti smaragdfát.

 

A CBA-ban vettem sonkát, virslit, debrecenit, Mackó sajtot paprikát és paradicsomot és felmenve elkezdtem készíteni a reggelit.

 

Arti a lelkemre kötötte, hogy a reggeliben legyen Mackó sajt, Leó pedig disznósajtot rendelt.

Összeszámoltam, hogy 14 féle cucc volt a terülj-terülj asztalkán, amikor 10 óra után megpróbáltam őket azzal ébreszteni, hogy aki már fogat mosott, az jöhet ki reggelizni.

 

Nem volt nagy tülekedés, de pár perc után már erélyesebben szóltam, mert ½ 1-kor indulnunk kellett a Városmajori családi találkozóra és addig még össze is kellett pakolni, no meg rendet csinálni a lakásban, mert Katika úgy tervezte, hogy a hétvégén betolat takarítani.

 

A reggelinek sikere volt ugyan, de nem akkora, mint amire számítottam, mert tegnap este a repülőn is, meg Emőkénél is és még éjjel kettőkor is teleették magukat.

 

A terv szerint nekem a Vizsla utcai Nissan Centrumba kellett mennem feltölteni a villanyautót és amíg én ott vagyok, ők lemennek ping-pongozni, majd fagylaltozni, amihez Áron kért néhány ezer forintot.

 

A 100 %-ra feltöltött autóval még átmentem a Nissan Gablini-hoz a megérkezett fali töltőért. A fali töltőnek a késedelmes szállítás ellenére nagyon megörültem.

 

Mire hazaértem, a fiúk már majdnem menetkészek voltak. Minden cuccukat, meg persze a mi Dömsödi kosarunkat is betettük a csomagtartóba és indultunk a Városmajori játszótérre.

 

Útközben a három fiú minden féle szellemi játékot játszott.

 

Norciékon kívül ott volt még a Pettik nagyapa és Saci, a Barcza családból pedig Mici, Noé és Eszter. Nagyon jó egy ilyen remek nagycsaládhoz tartozni.

 

A gyerekek felhőtlenül játszottak. Néha odajöttek a padhoz falatozni a Saci sütötte sós süteményből, meg a Mici hozta meggyből, cseresznyéből.

 

Norci a maradék másfél hónapra felajánlott két autó közül a Renault Scenic-et választotta, aminek oda is adtam a kulcsát és mondtam, hogy az autót a Gazdagréti tér 1. előtt találja.

 

Áron megbeszélte Norcival, hogy mikor megy egy hétre Horányba.

 

Mi 3 órakor elbúcsúztunk, hogy még napos időben érjünk Dömsödre.

 

A Soroksári út felől támadtuk meg a bázist.

 

Manna nagy reklamációval: „Hol voltatok eddig?” fogadott.

 

Én rögtön átöltöztem és mentem a Dunára úszni, Áron pedig leült a számítógép elé Internetezni.

 

Este ugyan megkértem, hogy fordítsa vissza a világot és éjjel aludjon az Internetezés helyett, mert ha nem, akkor hazaküldöm.

 

Este hideg vacsora volt az asztalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése