2017. július 16., vasárnap

Áront hazaküldtem


20170716 vasárnap

 
Már bőven elmúlt nyolc óra mire felkeltem. Egy gyors napsütés előtti locsolás.

 
Áront arra kértem, hogy amíg elmegyek néhány dolgot vásárolni a reggelihez, addig szedje össze és rakja a helyére a megszáradt ruhákat.

 
Amikor visszaértem még lustálkodott. Kitettem az asztalra buszpénzt és szépen megkértem, hogy ha ez a dolgokhoz a hozzáállása, akkor inkább menjen haza. Engem egész nap nyomasztana, ha nem tanul és semmit nem hajlandó segíteni, de tud kilenc és fél órát Internetezni.

 
Összepakolta a táskáját, egy részét leszedte a megszáradt ruháknak, a többöt otthagyta. Nagy rendetlenséget hagyott maga után és elindult Budapestre.

 
A konyhai mosogatót szét kellett szednem, mert egy tömítési hiba miatt a lefolyónál csöpögött a víz. Nem tudtam megcsinálni és ma nincs nyitva szerelvénybolt, ezért felhívtam Orosz Laci bácsit, hogy el tud–e jönni, megjavítani a hibát.

 
Ebédre elővettem egy mélyhűtött csülkös bablevest.

 
Délután háromkor megjött Laci bácsi és hamar elhárította a hibát.

 
Meglátogattam Gabikáékat, főleg azért, mert kíváncsi voltam a Feri véleményére, hogy a kertben hol lenne a legjobb a fedett hely kialakítása a Nissan LEAF-nek.

 
Este hét óra után kaptak a növények egy nagy locsolást.

 
Vizes VB Magyarország – Japán.

 

Lefekvés előtt egy kis pörc lilahagymával és sör.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése