2017. július 19., szerda

Mannával kettesben


Kimentem a piacra, Esztikénél vettem két liter tejet. Reggelire a még megmaradt disznósajt, hagymával, paradicsommal és egy nagy bögre tejeskávé.

 

Az Esztike féle tejet betettem a mikróba és (10 perc) felforraltam.

 

Délelőtt átutaltam az összes elmaradt számlát, csoda, hogy az Erste bank nem roppant össze.

 

Ebédre megint a rántott csirkecomb petrezselymes burgonyával és kovászos uborkával.

 

Délután átmentem Gabiákékhoz, vittem a Ferinek a 4X4 folyóiratot és hívtam őket behűtött görögdinnyére. Csak a Feri jött.

 

Lementem úszni a Dunára. A szokásos hossz Karcsi bácsi bódéhajójáig és vissza. A görögdinnyével telt hasammal nehezebben ment az úszás, mint szokott.

 

Este elfogyott a disznósajt utolsó szelete is. Holnap vennem kell, mert Leónak ez volt a rendelése a pénteki reggelihez.

 

Még egy kiadós locsolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése