2017. július 9., vasárnap

A könyv elázott


Reggel Judit ment vásárolni és mindenféle finomat vett. Utána elkészítette a reggelit és már csak akkor keltett minket, amikor tálalva volt a reggeli.
 

Reggeli után kimentünk a tengerre. Kétszer is átúsztam a távot, miután jót napoztunk.
 

Egyszer csak feltámadt a szél, a polifómot felkapta és a rajta lévő Nádas Péter könyvvel együtt berepítette a tengerbe. Judit kimentette mind a kettőt. Nagyon sajnáltam a könyvet, de a fő az, hogy még az elázott könyvet is tudtam tovább olvasni.

 
Délben Judit megfőzte Pulai sajtos carbonárát, amit én még túróscsusza módra feljavítottam egy kis sült, apróra vágott angolszalonnával.
 

Az ebédet Judit még megkoronázta egy csésze fagylalttal.
 

Késő délután megint lementem a tengerre és a délelőtti két átúszásra még rátettem egyet. Egy ilyen átúszás körülbelül egy óra.

 

Áron és Levente a két lánnyal volt elfoglalva. Próbáltam róluk paparazzi felvételeket készíteni, de olyan messze voltak, hogy azon a digitális zoom nem segített.
 

Visszatérve megvacsoráztunk. Miután Levi délben panaszkodott, hogy a tésztában nincs elég hús, háromféle hússal (angolszalonna darabkák, csirkecomb darabkák, és kolbász darabkák) is próbáltam feljavítani, az amúgy nagyon finom tésztát.
 

A ház tulajdonosával sikerült megbeszélnem, hogy a folyosón javíttassa meg a világítást és vettem tőle egy fél liter finom barackpálinkát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése