2017. július 4., kedd

Horgászási kísérlet

Áron és Levente reggel 8-kor még alszanak. Judit meg én elmegyünk vásárolni a reggelihez.

Reggeli után megmutattam Juditnak a „Street Flipper” nevű közlekedés technikai javaslatomat. Sajnos a prezi nem találta a bekötött videókat és azoknál a részeknél hibát jelzett.

A városnézésre Áron nem nevezett be, mondván, hogy neki tegnap nagyon leégett a háta.

Lassan (már elmúlt 10 óra) elindultunk felfedezni Pulát. Az Augustus archeológiai kiállításnál kaptunk némi információs anyagot a hely nevezetességeiről, ami segített a további eligazodásban. A turisták által kedvelt negyedben Judit meghívott minket (Levit és engem egy fagyira, ami zseniális volt.)

Nekem az egész városnézésben egy fűszernövény üzlet tetszett a legjobban, aminek a design-ját az üzlet egyik alkalmazottja tervezte. Le is fotóztam az üzlet belsőt és miután elkértem a designer email címét, a képeket el is fogom küldeni neki.

Négy-ötórai séta után hulla fáradtan értünk a szálláshelyünkre.

Ebédre Judit zacskós újházi tyúklevest és paradicsomos tésztát készített. Én utána egy sörrel és egy borogatással a lábamon lefeküdtem pihenni.

Este fél hétkor már egy kicsit rendbejött a lábam. Meg is próbáltam, hogy meg tudom-e nézni a leveleimet, de a gyenge Internet hozzáférés miatt ez nem ment. Levi online könyvet olvasott, Áron pedig azt mondta, hogy bírjam ki 14 napig, hogy nem nézem a leveleimet.

Hétkor Judit, Áron és Levente felszerelkezve mindenféle horgászeszközzel lementek a tengerpartra azzal a szándékkal, hogy majd a vacsorához fognak valamilyen halat. Az elhatározásuk sokkal nagyobb volt, mint a horgászási tudásuk, netán a szakértelmük. Aber soll man nicht schimpfen bevor Abend.

Amikor tele kudarcélményekkel, halat nem sikerült fogniuk (még ráadásul elvesztették a szerelékeket is), Judit elkezdett vacsorára málnalekvárral töltött palacsintát sütni.

Vacsi után leültek Solo kártyajátékot játszani.