2017. július 27., csütörtök

Rövid hazalátogatás


Nagyon mély alvásból csak ½ 10-kor ébredtem. Az idő is borús és szomorú.
 

A fűnyírást nem tudom folytatni, mert szemerkél az eső és vizes a fű. Benti elfoglaltságot keresek.
 

Reggeli után odateszem a lecsót főni. Közben marad a számítógép, de az sem, mert akadozik az Internet. Amikor lett, megkíséreltem letölteni Montgomery, Lucy Maud: Ann of Green Gables hangos könyvét a LibriVox.com oldalról.

Később sikerült.
 

Béla hívott, hogy valószínűleg valamilyen drivereket támogató software kavar be és ha azt levakarom, akkor fog menni a HP nyomtató illesztő programjának az installálása. Megfogadva a tanácsát, levettem egy Card reader driver install programot, de nem jutottam előbbre.
 

Délután elindultam Budapestre. Útközben vettem Norciéknak töpörtyűt Szigethalmon a Húsüzletben. Az út fő célja az volt, hogy megnézzem otthon a postámat. A biztonság kedvéért először a Nissan Centrumba mentem és 20 %-ról majdnem 100-ra feltöltöttem az autót. Amíg az autó töltődött, kávéztam és a notebookon végeztem a feladataimat.
 

Otthon kifizettem Katika hétvégi takarítását és átvettem a postákat, majd visszaindultam Dömsödre.
 

Manna örömmel fogadott. Ö is kérte vacsoráját, azután kivette az éjszakai kimenőjét.
.

Vacsorára megettem a csülkös bableves utolsó maradékát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése