2017. július 15., szombat

Úton hazafelé

Reggel mire felébredtem Judit már mindent bevásárolt és mindenkinek elkészítette a reggelijét, szendvicseket csomagolt az útra, sőt a fiúkkal bepakoltatta a saját cuccaikat az autóba.

 
Én is gyorsan összekaptam magam és igyekeztem semmit ott nem felejteni.

 
8:30-kor elbúcsúztunk a háziaktól és indultunk. Ahogyan az várható volt, csak a szembejövő sávban volt torlódás és dugó, a mi oldalunkon egy-két Cestarina (autópálya díjfizető kapu) kivételével, jól gurult a sor.

 
Az úton kétszer is megálltunk. Tankolás, egy kis testmozgás, WC, szendvicsek és kávé.

 
Végül 16:30-kor álltunk meg Juditék háza előtt, majd onnan egyenesen a bázison.

 
Áron szerint:”Mindenhol jó, de legjobb a Dömsödi házunkban.”

 
A smaragdfák sokat nőttek és a paradicsom némelyike is már fogyasztásra érett. Azért egy kicsit kellett gazolni, mert a két hét alatt azok is nőttek. Áront hiába kértem, hogy segítsen, mert ő a számítógéphez volt ragadva,

 
Elindítottam egy nagymosást, és amíg az ment, egy nagy locsolást végeztem.

 
Utána mindent kiteregettem és vacsorára felkínáltam a szendvicset, ami az útra készült.

 
Áront megkértem, hogy a dunsztolt baracklekvárokra készítsen egy „2017.07.01” címkét, de erre este 11-ig nem ért rá, mert amióta hazaértünk, egyfolytában Internetezett.

 
Már éjfél volt mire befejeztem minden munkát és lefekhettem, de Áronnak még éjjel kettőkor kellett szólnom, hogy most már kapcsolja ki a gépet. (Kilenc és fél óra Internet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése