2017. július 7., péntek

Pulai sajtos carbonára


 A reggeli bevásárlás után ½ 8-ra értem az apartmanba.

 Judit nagyon finom reggelit készített.

 
Emőke lányom jelentkezett és írta, hogy mennyire szenved az intenzív angoltól. Mondtam is neki, hogy: „El tudom képzelni, mert van aki 4-5 évig jár tanfolyamra, amíg le tud nyelvvizsgázni, neked meg ugyanezt az utat néhány hónap alatt kell bejárnod.”

 
Délelőtt nagy úszás a tengerben.

 
Ebédre Judit a darált húsból meg egyebekből izgalmas sajtos tésztát készített, amit rögtön elneveztem „Pulai sajtos carbonárá”-nak. Utána egy pohárka Vranac, ami nagyon illett hozzá.

 
Ebéd után megpróbáltam bepótolni a reggeli alvás elmaradásomat és megnéztem a szemhéjam belülről.

 
Három után még lementünk a fiúkkal a tengeri strandra. Ott úsztam, napoztam (az UV sugárzás már erőtlen volt) és olvasgattam a Nádas Péter-t.

 

Vacsorára hideg étel volt feltálalva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése