2017. július 28., péntek

A villanyautó töltője és a bedöglött szalagfűrész


Nyolc körül ébredtem, megreggeliztem. Reggeli után nekiláttam a nagy kupac (postán érkezett) átutalni valóknak.

 
Manna nem tud betelni velem. Folyton a közelemben akar maradni. Éjjel kint volt. Most idefeküdt mellém.

 
Délben megjött Mikus úr. Megnézte a villanyautó töltőt, meg a dokumentációját, sőt az Elmű-s engedélyezési papírokat is és azt mondta, hogy augusztus második hetében installálja a töltőt.

 
Ha már erre járt megnézte, hogy a szalagfűrészem miért nem kapja meg az egyik fázist. Hamar megállapította, hogy az alsó forgó tányér annyira kidörzsölte a kábelt, hogy az öt érből az egyik elszakadt. Azt mondta, hogy innen már én is meg tudom oldani a problémát és azzal elbúcsúzott.

 
Ebédre egy nagy tányér lecsót melegítettem meg.

 
A lánynak küldtem néhány emailt csatolva azokat az angol anyagokat, amiket kért.

 
Kora délután elmentem a helybéli fodrászhoz egy kicsit rendbe hozatni a loboncomat és utána vettem néhány szelet csirkemellet a hentesnél.

 
Levi jött át és kereste Áront, mert akarta meghívni, focizni. Közben elmesélte, hogy ma kapta meg az első heti fizetését a malomban. Neki reggel ötkor kell kelnie, hogy miután megetette az állatokat, hatra beérjen dolgozni. Nem is mertem neki elmondani, hogy Áron 11-kor szokott felkelni, reggelizni.

 
Még naplemente előtt leúsztam a napi adagot, majd mindent meglocsoltam a kertben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése