2018. május 8., kedd

A nap nagy részében padló


20180508 kedd

A földön fekve arra ébredtem, hogy mintha egy picit jobban lennék. No azért annyira nem, hogy 9-re elmenjek D. Katie-hez, ahova Misivel  együtt két hete mára igértük magunkat a furulyaórára.

Emőke lányom átjött és hozott nagyon finom reggelit.

A F. Béni 11 órás időpontját is lemondtam.

Tulajdonképpen ma nem történik semmi, ma betegszabadságon vagyok. Csak fekszem a padlón és a neten keresztül intézek mindent, mintha mi sem történne velem.

Végül ½ 6 tájban elindulok Andrásékhoz. Úgy gondolom, ha az autóba való beszállás nem jelent megodhatatlan problémát, akkor majd a kiszállás sem lesz nagy gond.

Minden simán ment volna az odaúton, ha nem az Érd-Észak kijárót választom. Így egy kis kerülővel  és ennek megfelelő késéssel értem hozzájuk.

Nagyon jót beszélgettünk és tudtam konzultálni Vikivel a gerinc problémámról is.

A hazafele út sem volt sokkal egyszerűbb, mert már sötétben és szakadó jégeső közepette kellett megtennem azt a kb. 35 km-t.

Vacsorára, miután bekaptam egy kupica unicumot, a maradék rántott halat ettem a cukkini salátával.

Emőke átjött a konyhát utánam rendbetenni, mert én az utolsó falat után azonnal vizszintesbe tettem magam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése