2018. május 13., vasárnap

Raspberry


20180513 vasárnap

A lustaság fél egészség. Már tíz óra is elmúlt és én még pihenek.

Emőke lányom és András lemondták  a mai Dömsödi látogatást, mert mindkettőjüknek vannak még határidős feladataik.

Feri hívott, hogy visszahozna egy könyvet, ha nem zavar. Mondtam, hogy jöjjenek, addig felfüggesztem a lustizást. Gabika azért hozta vissza a Thomas Mann-t, mert a szemműtéte uán egydarabig kímélnie kell a szemét. Nagyon felnézek rá, hogy ezt a műtétet vállalta.
Kicsit beszélgettünk, de nem maradtak sokáig.
Amikor elmentek, elkészítettem a reggelit.

Délelőtt hozzákezdtem a Raspberry összeépítéséhez. Az első feladat az volt, hogy a 8 GB-s micro SD kártyát megformáztam, letöltöttem  a NOOBS.zip file-t és a kitömörítés után feltettem a megformázott micro SD kártyára.
Most össze kellene szednem néhány hozzávalót (Tápegység, billentyűzet, HDMI KÁBEL, egér) és utána megpróbálom egy Raspbiannal elindítani.

Ebédre megmelegítettem a tegnapi rizs egy részét és egy szelet rántott busát. Mellé majonéz és utána málnaszörp! Igen, málnaszörp, mert nemsokára vezetek.

Levente csöngetett, Áront kereste, de hiába. Azt mondta, hogy akkor nélküle megy focizni, de visszafele benéz a Pongó csontjaiért.

Késő délutánig csak a Raspberry-vel foglalkoztam.

Hét óra után már csak csomagolás és egy kiadós locsolás. Ki tudja mikor látnak a növények legközelebb vizet.

Már majdnem nyolcra járt, mire Mannával elindultunk.
Kilenckor arra értem haza, hogy a lakásban nagyobb volt a rendetlenség, mint amikor csütörtökön eljöttünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése