2018. május 23., szerda

lakógyűlés


20180523 szerda

Nyugodtan kezdődött a reggel.

Áron már a suliban van, amikor én még csak a rggelit készítem. A reggeli serpenyőbe a császárszalonnán kívül egy fél paradicsom, egy kis cukkini is belekerült, mielőtt a tojást ráütöttem volna.

Reggelizés közben felhívott engem az Allianze biztosító üzletkötője, hogy a ½ 11-es megbeszélést tegyük át 11 órára. Bevallom, csak ebből a hívásból tudtam meg, hogy nekünk ma egyáltalán megbeszélésünk van.

11-re oda is értem. Ő felhívta a központot és hamar kiderítette, hogy majdnem minden bizosításunk náluk van.

Minden biztosítást átdolgozott, hogy az nekünk minél kényelmesebb és olcsóbb legyen.

Ebédre befaltam egy sült kolbászt mustárral kenyérrel.

Amikor Áron hazaért, én már készülődtem a nyári szünidő előtti utolsó angol brushupra.
Az már inkább kerti buli volt, mint angol óra.

Dubó Katit megkértem, hogy szervezze meg Dömsödi bulit június 24-ére. Teljesen rábíztam, hogy kiket hív meg. Az persze természetes, hogy Larry, Katie és Manna  a tanárok)benne legyenek.

Larry nagyot nevetett, amikor mondtam neki, hogy: I was coming today just in order to wish everybody have a nice – as a French says Sanssouci – homeworkless summer holidays.

Időben hazaértem, hogy 18:10-re odaérjek a lakógyűlésre. S. Gábor annyira komoly kritikát kapott az elmúlt időszakban végzett munkájára, hogy kénytelen volt önként lemondania.

Most rajtunk a sor, hogy a következő 90 napban találjunk egy új közös képviselőt.

Én a lakógyűlésen annyira felizgattam magam, hogy utána B. Palinál és Ilinél is konyakkal kellett magamat megnyugtatni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése