2018. május 6., vasárnap

Anyák napja

20180506 vasárnap

Nem megy nekem ez a padlón alvás. Reggel 9-kor az ágyra felmenekülve találtam magam és csak halványan emlékeztem az éjszakai szenvedéseimre a padlón.

A bőséges reggeli után felhívtam Kerpeli Ádámot, hogy legyen a segítségemre a Type 1 > Type 2 átalakító ügyében, mert a Nissan Gablini három hónapja tétlenül nézi, hogy az új autót nem tudom Dömsödön tölteni a náluk vásárolt fali töltővel. Ha a töltő nekem sürgős, akkor még ma átvehetem Etyeken, de ha nem, a jövő héten postafordultával, akkor is megérkezik.

Gyönyörű napsütéses idő van és a konyhakerti növények is szépen fejlődnek.

Lassan (1/2 2) elkezdek összepakolni, mert délután ki szeretnék menni Áronnal a Farkasréti  temetőbe (Róza, Nóra nagyi, Klári) egy-egy szál virággal anyák napjára.

Délután háromra értem haza. A kupi a lakásban soha eddig nem látott magasságokba szökkent.
Áron azzal magyarázta a nagy rendetlenséget, hogy tervez elindítani egy nagymosást. Viszont segített felhordani a piros kosár tartalmát és egyetértett azzal, hogy induljunk a temetőbe.

Az úton oda-vissza jót beszélgettünk. A virágokat amiket vettünk sikerült elosztanunk három felé, sőt még a Lőcsei családnak is jutott egy-egy szál.

Próbáltam beszélgetni a Mamával, de azután elbőgtem magam.

A Gazdagréti smaragdfánk is nagyon szépen fejlődik.

Azt tervezem, hogy vacsorára kirántom a három szelet busát és készítek hozzá majonézes krumplit.
Végül nem majonézes krumpli, hanem apróra felkockázott cukkini  került a hal mellé.

Emőke még nem volt otthon, ezért nem vacsorázott velünk és az „Esztike” túrót is csak a kilincsére tudtam tenni.

Áron a lefekvéskor megnyugtatott, hogy holnap korán fog felkelni és időben fog elindulni az osztálykirándulásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése