2018. május 24., csütörtök

PickPack pont


20180524 csütörtök

Amikor reggel figyelmeztettem Áront, hogy ma azért induljon korábban, mert „0”-dik órája van, akkor közölte: „ne izgulj, a mai „0”-dik óra elmarad.”

Az első dolgom az volt, hogy felköszöntsem Péter öcsémet, aki ma 70 éves.

A kütyün és a gmail-en is kaptam üzenetet, hogy az Arduino UNO-m a PickPack ponton átvehető.
A gyors reggeli után legurultam érte a Nagyszeben térre. Kíváncsi vagyok, hogyan fogok haladni a fejlesztő panellel.

Amikor Áron hazaért beszélgettem vele a reggeli késéséről, ami természetesen bekerült az online Naplóba, de ő azt mondta, azt majd korrigáltatni fogja, mert a portás nem tudta, hogy nekik az első óra elmaradt.

A vacsorához a sült csirkecomb mellé barnarizst főztem és azt tálaltam céklával.

Emőke még nem volt otthon, ezért csak az ajtaja elé tudtam tenni az adagját. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése