2018. május 15., kedd

zárcsere


20180515 kedd

Reggel már fel sem tűnik, hogy Áron milyen későn indul el az iskolába.

Reggelire a mélyhűtőből elővett májashurkát sütöttem meg. Hozzá paradicsom, mustár és a szikkadni kkészülő kenyérből pirítós. Az egyik még fel nem nyitott szeletelt kenyér csomagot átvittem Emőkének, mert még ami nálunk maradt, azt sem fogjuk tudni megenni.

Áron szobája egy csatatér. Még nem tudom, hogy hogyan, de egyszerűen nem fogom beengedni a lakásba.

Emőke hozott át az Esztike féle túróból.

Levittem az egyik szakadt farmeremet a „Juditka Divat” varrodába. Juditka azt mondta, a hónap utolsó napján délután mehetek érte. Közben beszélgettünk arról, hogy milyen sok a munkája. Ezért persze nem sajnáltam, hanem gratuláltam neki.

Elindultam a Hi-Sec ajtó zárhengeréért. A raktár a világ végén volt, de nem siettem sehova.

Amikor hazaértem azonnal hozzákezdtem a felső zárhenger cseréjéhez. Ez csak egy erős fenyegetés arra az esetre, ha Áron továbbra sem csinál rendet.

Megmelegítettem a csirkepörköltet, ami már az utolsókat rugdalta, de így pirítóssal és céklával még finom volt. A felét meghagytam Áronnak.

Áron nemsokára hazaért és a másik felét be is burkolta.

Találtam egy Arduino kézikönyvet pdf formátumban. Nagyon izgalmas a dolog, mert hamarosan szembesülnöm kell azzal, hogy egy merőben új dologgal szemben milyen a befogadóképességem és a kitartásom. Az arduino programozása nagyban hasonlít a C programozási nyelvhez.

Ezzel egyidőben feliratkoztam a TÁVIR-nak egy két és félhónapos online Arduino programozási tanfolyamára és várom a fejleményeket.

Ezzel kapcsolatban egy régi Arisztid – Tasziló vicc jutott az eszembe:

A: Képzeld Tasziló, elhelyezkedtem.
T: Ne mond, és milyen az új munka.
A: Nagyon nehéz. Egész nap csak emeletre fel, emeletről le. Teljesen kimerítő.
T: Ne mond, és ezt mióta csinálod?
A: Holnap kezdem.

Elindítottam egy nagymosást, főképp azért, mert a paplanhuzat zippzárja elromlott és megbeszéltem Marikával, hogy a hétvégén megpróbálja megjavítani. Szennyes állapotban mégse vihetem neki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése