2018. május 25., péntek

Tibcsi megérkezett


20180525 péntek


Majdnem fél kilencig aludtam. Nem is érzékeltem, hogy Áron mikor indult el a suliba.

Készítettem magamnak egy sajtos szendvicset, egy lágytojást és hozzá tejeskávét.

11-re volt időpontom Edinánál, aki rendbetette a lópatáimat.

A délelőtt még csomagolással és készülődéssel telt.

Amikor Áron hazajött a suliból, közölte, hogy ő a már korábban említett iskolai buliba megy, aminek későn lesz vége, én induljak el Dömsödre és ő majd holnap dél körül jön utánam busszal.

Rendben van, mondtam, akkor Mannát tegye be a hordozókájába és segítsen levinni a cuccokat a kocsiba.

½ 4-kor el is tudtam indulni.

A TESCO-ban először leadtam a palackokat és vettem néhány dolgot. ( 3 szelet rántani való busa, egy karton tartós tej, egy szép darab sertés borda, kenyér, yoghurt, no meg a Cola tartozásom stb.)

Úgy gondoltam, hogy mire Tibcsi odaér Dömsödre, addigra én is ott leszek.

A begördülés után az első Manna kiszabadítása. Utána azonnal töltöttem maganak egy unicumot, majd átvittem a szembe-szomszédnak két nagy palack Cólát.

Alig egy fél óra múlva telefonált Tibcsi, hogy most a focipálya tájékán kóborol, merre menjen. Mondtam neki, hogy onnan tartson délre és ak kor már idetalál.

Hamarosan megörültünk egymásnak és ezt meg is ünnepeltük egy (nekem már második) unicummal.

Sokféle kaja alapanyagot és kész sztrapacskát hozott, nekem meg egy díszdobozos unicumot a születésnapomra, de a híres finom tejfölt, amit vett, nem találta.

A rendetlenségtől szemmel láthatóan ő is elájult.

A sertéstarját és a busaszeleteket is jól befűszerezve előkészítettem a holnapi sütésre, mielőtt eltettem volna a hűtőszekrénybe. A busa csak sót, borsot és halfűszert kapott, a tarja viszont mustárt. ketchupot és fokhagymás sót is. 

Megmelegítettük a sztrapacskát és utána sörrel locsoltuk.

Még egy nagy locsolás a kertben is belefért az estébe.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése