2018. május 17., csütörtök

rend lett


20180517 csütörtök

Megdöbbentő kellemes meglepetés ért reggel. Bekukkantottam Áron szobájába és totális rend fogadott. Áron bearanyozta a napomat. igaz, hogy emiatt vagy ettől függetlenül ma elkésett a „0”-dik óráról (testnevelés), viszont ugyanebből a tárgyból hozott egy 5-öst.

Már sokkal nagyobb kedvvel kezdtem intézni a dolgaimat.

Emőke lányom tovább aranyozta a napomat. Szakdolgozatának második értékelése is jeles lett.
Tulajdonképpen nem lehet panaszom, klassz fiam és lányom van.

Reggeli után megrendeltem a TávIR webshopban egy AVR-Duino / Uno (R3; CH340, microUSB) Aurdinó fejlesztő panelt.

11-re elmentem a nyári szünet előtti utolsó német társalgásra. Meghívtam őket egy június végi hétvégére Dömsödre.

Hazafele jövet bementem a Budapest Bankba végleg lerendezni az adósságomat. Ott kiderült, hogy nincs adósságom, hanem még ők  fizetnek. Mondtam is az ügyintézőnek, hogy máskor is jövök.
Áront megdícsértem a rendbe tett szobájáért és kapott egy kulcsot az új felső zárhoz is.

A maradék csirke- és gombapörköltöt megfeleztem Emőkével és azt ebédeltük. Áron ebédelt a suliban és most hazaérve nem volt éhes.

Folytatódott a rend csinálás és a két könyv keresése. Sok régi folyóirat került a kukába.

Vacsorára megfőztem egy lecsókolbászt és azt belekarikáztam egy üveg kész lecsóba. Nem lett finom, mert a készlecsó nagyon savanyú volt. Ha lett volna itthon tojás, beleütve az sokat javított volna az ízén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése