2018. május 11., péntek

Áront hazaküldtem


20180511 péntek

Reggel lementem Áron szobájába és halkan megkértem, menjen haza. Rögtön beleegyezett és megkért, hogy vigyem ki a buszmegállóhoz.

Az éjszakai áramról majdnem 300 km hatótávra feltöltődött az autó.

Kicsit várnom kellett, amíg Áron összekészül, de addig legalább elmondtam, hogy mik azok a dolgok, ami miatt erre kértem.

-          - nem segít semmiben, pedig látja, hogy milyen nehéz megmozdulnom,
-          - elő sem veszi az iskolai cuccait,
-          - éjjel kettőig Internetezik.

Kivittem a buszmegállóhoz és csak annyit kérdeztem, van-e a buszra pénze.

Visszafele a piacon vettem Esztikénél egy doboz tojást, Juliska nénitől 10 kisméretű tojást és egy újhagymát. A kiüresedett szódás palackokat feltöltettem.

Hazajövet elkészítettem a reggelit és kimentem elültetni egy palántát.

Napközben szinte észre se vettem, teljesen meggyógyult a derekam. Ha nyafogós nő lennék, azt mondanám, hogy úgy látszik idegi alapon voltak a problémáim. 

Csupán megszokásból, azért még óvatosan mozogtam.

Már késő délutánra járt, amikor a nyílt tüzi kövön megsütöttem egy oldalast és hozzá megfőztem két szem krumplit. A kései ebédet a kúp alatt fogyasztottam el.

Később még váltottam egy levelet Emőkével, hogy tudjam, Áron szerencsésen hazaért –e.

Naplemente után locsolás.

Este kilenc után volt villanyoltás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése