2018. május 16., szerda

feszült a helyzet


20180516 szerda
Áron szokásos indulása a kelleténél később.

Reggeli után konstatáltam, hogy megjött a TÁVIR első leckéje, ami még csak olyan történelmi áttekintés és ismerkedés volt.

A postán átvettem a nagyalakú küldeményeimet. Hazatérve sorban mindegyiket kibontottam.

Megkaptam Judittól postán a pendrive-ot és még ma fel is adom neki a rátett angol anyagokkal.

Le kellett mennem a Budapest Bankba, mert valami nem stimmel a TESCO vásárlókártyámmal.  Nagyon sokan várakoztak az ügyintézésre, ezért azt javasolták, hogy inkább jöjjek holnap.

Megvettem azokat a zippzárokat  és  alkatrészeket a Concordiában, amiket Marika kért.

A kis kínai mellett nyílt egy „Szomszédok” nevű kajálda. Egészen finom kajákat kínált.

Elmentem a nyári szünetet megelőző utolsó előtti brushupra.

Zsuzsi hozott nekem acetont, ahogyan megígérte.

Holnap még van egy német társalgás, azután hosszú nyári szünet. kezdődik a butulás.

Áron, miután zárva találta a lakást, Emőkénél talált átmeneti otthonra. Amikor hazajöttem, beengedtem a lakásba, de megmondtam neki, hogy ha holnap reggel nem rendben hagyja el a lakást, akkor nem tud bejönni, engem pedig nem talál, se telefonon, se Dömsödön.

Úgy tűnt, hogy ezt nem értette meg, mert csak az Internettel volt elfoglalva.

Elkészítettem a vacsorát, de se Emőke, se Áron nem mutatott rá érdeklődést.

Áronnak becsomagoltam a holnapi tízóraiját és felakasztottam a kilincsre.

Látszólag béke van, miközben robbanásig feszült a helyzet.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése