2019. szeptember 25., szerda

A brushupon játszunk


Reggel arra ébredek, hogy Áron hajat mos. Anélkül, hogy bármilyen megjegyzést tettem volna a punk frizurájára. belátta, hogy azzal mégsem jelenhet meg az iskolában.

A reggelihez felhoztam az autóból a dobozos tejeket.

Megbeszéltem pizsuékkal, hogy délben találkozunk a Budaörsi Nissan Gablininál. Én is igyekeztem odaérni, sőt még arra is maradt időm, hogy ott felakasszam az autót a töltőre.

Jozsó és Zsuzsi még addigra sem tudták eldönteni, hogy milyen autót is szeretnének venni, amikor elkezdődött a megbeszélés az üzletkötővel. Csak a nagycsaládos típusok jöhettek szóba, de azok között a Nissannak nem volt használható elektromos típusa.

Itthon már kezdtem készülni a délutáni brushup-ra.
Sikerült megtalálnom a könyvemet, mire Larry a kiscsoportos foglalkozásnál kitalálta, hogy ma nem a könyvből fogunk tovább menni, mert egy új szókincsfejlesztő játékot talált.

A játék valóban érdekes volt.
Itthon Áron azt mondta, hogy ő fogja elkészíteni a vacsorát. Miután a mélyhűtőben lévő csirkemellet nem sikerült felengedtetni, ezért inkább debrecenit sütött és mellé párolt zöldséget tálalt.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése