2019. szeptember 16., hétfő

Rezsiutalvány


Engem tulajdonképpen a befizetésre felszólító SMS-ek ébresztettek. ½ 8-kor már se Áron, se Manna nincs itthon.

Engedve a molesztálásnak átutaltam a számlaelmaradásaimat, meg Áron sulijának 34.000.-et.

P.né Matild telefonált, hogy Ő sincs jól, meg a Zoli bácsi se. Tanácstalan vagyok, hogy miben tudnék nekik segíteni.

Meghalt Gallai Péter. Nincs Isten, ha mindig a legjobbak mennek el idő előtt.

A postán átvettem a 9000.- forintosnak mondott rezsiutalványt, ami csak két darab 3000.- forintos utalványból állt. A neten beírtam, hogy: „Mi a teendő, ha a postán nevemre címzett és átvett Rezsiutalványos borítékban a 3 darab helyett csak két darab 3000.- forintos rezsiutalvány volt.”
A reagálásokból számomra az derült ki, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki így járt.

Szerintem az esetlegesen előforduló visszaéléseket úgy lehetett volna 100 %-osan megelőzni, ha a küldemény perszonalizációja során nem csak a betett lapra, hanem magára az utalványra is felkerülnek az igényjogosult adatai és az utalványt csak az adatok azonosításával lehetne felhasználni.

Én egy ehhez hasonlót már egyszer évekkel ezelőtt a TESCO-nak javasoltam, hogy a havonta sima levélként bedobott (néha több ezer forint értékű ClubCard utalványon legyen rajta a ClubCard száma és azt a TESCO pénztárosa csak az egyező sorszámú ClubCard bemutatásával fogadja el. 

 Megköszönték, bevezették, sőt a kipostázott utalványokra is rá van írva, hogy az utalvány csak az xxxxxxxxxx számú ClubCard bemutatásával együtt érvényesíthető. Hamarosan meg is szűntek a reklamációk, hogy „nem kaptam meg a havi utalványt”, mert a kézbesítőknek megszűnt az érdekük, hogy a TESCO-tól érkezett borítékokat lenyúlják. Egyébként a javaslatom még arra is kiterjedt, hogy a borítékra ne legyen rányomtatva, hogy a Feladó: TESCO.

Milyen kár, hogy az illetékeseknek nincs ennyi eszük.

Elgurultam a Budapest Bank-ba, hogy tisztázzak egy utalási malőrt.

Este Áron lement a CBA-ba vásárolni. azután nekiállt vacsorát készíteni. Nem tudom, hogy mit, mert ilyenkor nem szereti, ha ott lábatlankodom körülötte. 

Sült csirkemell csíkok készültek párolt zöldségkörettel tejfölös mártásban. Finom lett.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése