2019. szeptember 27., péntek

lecsó


Szerintem minden csúszik egy kicsit. Áron is későn indult el s suliba és én is későbben keltem fel a szokottnál.

Levittem a CBA-ba két piros kosarat, vettem a pékségben egy  hagymás cipót és felhoztam az autóból Manna hordozókáját.

Nagyon szép napsütéses nap van, igazi indián nyár.

11 óra után tudtunk elindulni.

TESCO-val és a Dömsödi bevásárlással együtt már délután 3 óra előtt a bázison voltunk. Manna is természetesen élvezi, hogy a birtokán oda megy, ahova akar.

Kis keresgélés után rájöttem, hogy a mobiltelefonom Gazdagréten maradt. Ki fogom bírni vasárnap estig.

Vöröshagymát is kellett volna vennem, de az kimaradt, így a szembe szomszédomtól kellett kérnem.

Felteszem a lecsót főni. A debreceni kolbászkarikákon túl még csirke szárny is fog benne főni.

A paprika magok szárításra kerülnek, vigyáztam, hogy az édes paprika magok külön kerüljenek a csípős magoktól.

A lecsó finom lett, teszek el belőle a hűtőbe is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése