2019. szeptember 22., vasárnap

Jözsó tesztvezetése


Nem erőltettem meg magam, hogy túl korán felkeljek, pedig lenne dolog bőven.

Reggeli készítés közben Manna is reklamált, hogy neki is tálaljak reggelit.

Megreggeliztünk, de ő már nem mehetett ki. Így az összepakolt cuccokat nagyon óvatosan, körültekintően kellett kivinnem az autóba, nehogy Manna közben kiszökjön.

Hívtam P.né Matildot, hogy hány órára tervezik jönni és mikorra ígérte magát a konténeres, mert nekem délben el kell indulnom innen Budapestre, de mondta, hogy a projektet elhalasztották csütörtökre. Nekem ez azért nem jelent problémát, mert csütörtökön amúgy is jövök le Szákikával.

A nagy pakolászás közben átmentem almát szedni. Ebben még Béni is segített.

Már elmúlt dél, mire mindent bepakoltam és bezártam a bázist.

Hazafelé Kiskunlacházán megálltam egy Falatozónál és rendeltem egy rántott lepényhalat salátával és czaciki öntettel. Ezzel az ebédet is letudtam.

Gazdagrétre érve, mindent felvittem a lakásba és indultam Pizsuékhoz Újpestre, hogy Jozsó csinálhasson egy tesztvezetést a LEAF-fel.

Zsuzsi pót ebédként megkínált egy finom borsólevessel és túrógombóccal.

Közben telefonált Emőke, hogy hol van a Manna. Mondtam, hogy a lásban pihen.

Elindultunk Dunakeszi > Fót irányába. Az első megálló a Fóti telküknél volt. Még nagy a gaz, de jó levegő van.

A második megálló egy cukrászda volt még mindig Fóton. Minden nagyon friss és finom.

Jozsó úgy vezeti a LEAF-et, mintha már 10 éves gyakorlata lenne benne. Neki és Zsuzsinak is nagyon tetszett az autó. Feléjük vettük az irányt és ott elbúcsúztunk.

Hazajövet átadtam Mannát a lánynak.

Este megettem az amerikai mézes csirkét, amit  Áron meghagyott.























jo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése