2019. szeptember 21., szombat

kései ültetés


Elmarad a piac, hiszen az éléskamra és a hűtőszekrény is tele van.

Lustulás minden határon túl. Már lassan eljön az ebédidő, mire lemegyek reggelizni. A tigriskenyéren disznósajt, lágy tojás, hozzá paradicsom és csípős paprika, utána tejeskávé.

Áronról se hír se hang. Hívom telefonon, de azt sem veszi fel. Nekem nagyon hiányzik, de nekem ez a dolgom, neki pedig az, hogy jól érezze magát. Remélem, hogy minden rendben van vele.

A cserepes bazsalikom maradékát elültettem, de abban már egyáltalán nem vagyok biztos, hogy ez szeptember végén egy jó húzás volt. Lassan már itt vannak a talaj menti fagyok. Lehet, hogy helyesebb lett volna egy fűtött helyen nevelni.

Ebédre megmelegítettem egy adag csülkös paprikás krumpli, és ami a lábosban maradt azt szétosztottam befőttes üvegbe és műanyag dobozokba. Most még bekerül a hűtőbe, de holnap már megy haza.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése