2019. szeptember 2., hétfő

A német nyugdíj


½ 8-kor arra ébredtem, hogy apró zajok jönnek a konyhából és Áron hív: „Kész a reggeli.” Kicsit el volt sózva a virslivel készült tojásrántotta és nem volt utána tejeskávé, mert a tej megromlott, a kávé pedig elfogyott.

Nem probléma, mert amúgy is készültem lemenni a CBA-ba. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a smaragdfa mennyit fejlődött, mert az éjjel hallottam, hogy nagy zuhé volt. A fa magassága kb. 270 cm.

Áron időben elindult, azzal a szépséghibával, hogy Mannust bezárta a szobájába.

A kávéhiányomat sikerült pótolni.

Úgy várom az autó ma esti hazaérkezését, mint más, akinek megérkezik az új autója.

Hozzákezdtem az elmaradt átutalásoknak.

A német nyugdíjamat, ami egyébként nem egy nagy ősszeg, (446 €/hó) nem 2,7 %-kal, mint a „Magyarország jobban tejesít”, hanem a „rohadó nyugat” 7,4 %-kal emelte.

Áronnak sikerült elköltenie a tegnap kapott 15.000.- forintot az új iskolatáskára és a zseb-számológépre.

A vacsora készítését magának vindikálta, de csak ½ 9-kor kezdett hozzá. Engem felvett kis-kuktának.

Nekem kellett a sárgarépákat megpucolnom a nem tudom mihez.

Norci végül áttette a ma esti programot holnap délelőtt 10 órára. Nem probléma, de meg vagyok áldva a halogatós gyerekeimmel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése