2019. szeptember 24., kedd

ünnepi vacsora


Nyolckor ébredtem, de már most látom, hogy össze kell kapnom magam ha ½ 10-re oda szeretnék érni B. doktornőhöz.

Hiába értem oda pontosan, nagyon sokan vártak a doktornőre, így azután majdnem dél lett mire sorra kerültem. A doktornő megnyugtatott, hogy jót tett a borogatás és a felpolcolt fekvés, vigyem vissza legalább az a gumiharisnyát kicseréltetni, amelyiket még nem használtam.

Hazafele felkötöttem az autót a Gazdagréti úti töltőre és felavattam a PlugShare programot. Nagyon hasznosnak találtam.

A CBA-ban megvettem az esti ünnepi vacsorához a legfontosabb alapanyagokat (u.m. csirke szárny, csípős ketchup, ecetes cékla stb.)

Hazaérve, elindítottam egy letöltést és a parancshoz igazodva elkezdtem a konyha rendbetételét. 

A nagy és unalmas munkát úgy próbálom színesíteni, hogy közben váltom a letöltést, lemegyek a CBA-ba fogkrémért és konyhai papír törlőért, viszek egy balon vizet a smaragdfának stb.

Felhoztam az autót is a töltőről.

Közben megjött Áron az osztálykirándulásról és bemutatta az ott szerzett punk frizuráját.

Megjött a Zsolti féle telekvásárlásra a NAV-tól a vagyonszerzési 4 %-os illeték befizetési felszólítás. Hogy egy percig se nyomasszon, azonnal átutaltam.

¼ 7-kor hozzákezdtem az ünnepi vacsora készítéséhez.  Minden fűszereződik, minden panírozódik minden sül, csak arra kell vigyázni, hogy semmi oda ne égjen.

Áron segít a terítésben. Emőke áthozza az asztalterítőt és kezdődhet a vacsora.

Mindenki megvolt elégedve a vacsival. Emőke még hozott át a Dömsödi almával készült pitét.

Áront sikerült megkérnem, hogy ½ 12-kor kapcsolja ki a számítógépét és oltsa el a villanyt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése