2019. szeptember 28., szombat

Áron már nem is jár suliba?



Manna hajnali négykor felébreszt. Ebből még nem tudom, hogy mit szeretne, de majd ha lemegyünk ki fog derülni.

Ha megyek az ajtó felé, de ő nem követ, hanem marad a lépcsőfordulónál, ahol a tálkái vannak, akkor enni vagy inni szeretne.
Adok neki száraz kaját, meg friss vizet. Rögtön nekilát az evésnek, ivásnak. Közben én is iszom egy pohár sört.
Befejezte az evést, ivást, majd elindul az ajtó felé és közli „most már mehetünk.”

Én is kimegyek és felkötöm az autót az éjszakai töltőre. Még csak ½ 5 van, visszafekszem.

9 óra után felkelés. Az autót leakasztom a töltőről. Mannát beengedem és indulok a piacra. G. Judit megkérdezi, hoznék-e nekik 30 dkg sonkát.  G. Laci helyesbít 0,5 kg-ot.

A piacon először leadtam Esztikének az üres tojástartókat.

Magunknak vettem vöröshagymát, újhagymát, egy üveg mézet, egy bogyiszlói csípős paprikát és végül a családi békét támogatva a kettőjük között döntök és a sonka 43 dkg-os lett.

Visszafele jövet G. Judittal vitába keveredtem, mert mindenáron szerette volna kifizetni a sonkát, én pedig nem hagytam.

G. Laci talált nekem 2 db. M3-as menetes anyacsavart az USB-s dug aljamhoz.

Hazajövet megreggeliztem.

Később jött T. Feri és egy kupica unikum mellett megbeszéltük az autózás trendjeit.

Vacsorára megmelegítettem a csirke szárnyas lecsó utolsó maradékát.

Nem egészen értem, hogy lévén már lassan szeptember vége és Áronnak még egyetlen értékelhető osztályzata vagy bejegyzése sincs az Apáczai e-kréta oldalán. Lehet, hogy már nem is jár oda, csak 
erről még én nem tudok? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése