2019. szeptember 29., vasárnap

Manna elbújt


Gulyás Judit tegnap, miután vittem neki a sonkát, hívott, hogy ma menjek 9-re az Istentiszteletre.

Igyekeztem olyan korán felkelni, hogy időben odaérjek, nem azért, mert ők evangelizálnak, hanem azért mert szeretek velük lenni.

A lelki pásztor beszélt Szent Mihályról, akinek most van a neve napja, nekem meg erről az ugrott be, hogy középiskolás koromban a magyar szakkörön én szavalhattam el Ady Endre versét, a „Párizsban járt az ősz”-t.


Utána még beugrottam Gulyásékhoz egy kávéra és tűért, cérnáért, hogy a hosszúnadrágomon a feslést megvarrjam.

P.né Matild nem jött le csak a férje, hogy kirámoljanak a faházból.

Manna megérezte az idők szelét és azt mondta, ha nem mehetek ki a kertbe, akkor az azt jelenti, hogy már készülődünk Budapestre, akkor inkább elbújok és el is bújt.

Reménytelennek láttam a helyzetet, hogy ma elinduljunk, ezért inkább bekaptam egy unikumot és elsétáltam a „Holtág” alias „Kukacos” étterembe és rendeltem egy ponty patkót rántva salátával és belakmároztam.

Ez az egyik nagy állomány letöltésének is kedvezett, mert azt meg meg kellett volna szakítani.

Visszatérve Emőkének is szót fogadva. kiemeltem a földből a pénteken elültetett bazsalikomot és visszatelepítve a cserépbe bevittem a házba, nehogy a talaj menti fagyoktól megsérüljön. A csípős paprika magok is előtelepítő poharakba kerültek.

A légi veszély elmúlt, Manna előjött. Már evett, ivott, udvarolt és kint van. Ő pontosan tudja, hogyan kell velem bánnia (elbánnia).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése