2019. szeptember 26., csütörtök

Sun Contracting előadás


Reggel sikerült 6-kor felkelnem és így odaértem 7-re Szákika munkahelyéhez. Neki ekkor ért véget az éjszakai műszak.

Rögtön Dömsödnek vettük az irányt. Csak Szigethalmon álltam meg egy Gyros burgert venni.

Dömsödre érve Szákika rögtön hozzákezdett a kocsi beálló munkálatainak, de mivel esett az eső, erről sikerült lebeszélnem, halasszuk el egy olyan napra, amikor nem zuhog az eső. Mára maradjon a szalagfűrész beállítása, az mégis fedett helyen van. 

Annyit azért haladtunk, hogy elkértem Bénitől a föld fúróját és elmentünk megvenni a három zsák (3 x 25 kg) kész betont, és a szalagfűrész is használható.

Szákikát visszavittem a munkahelyére, mert az autója ott volt.

Elindultam a Budaörsi Holiday Inn szállóba, mert a Sun Contracting AG ott tartotta a továbbképző előadását. A négyórás előadás érdekes, de nagyon fárasztó volt. Két óra németül és két óra magyarul.

Az egyik osztrák előadóval a szünetben beszélgettem és megkérdezte honnan tudok ilyen jól németül. 
Elmondtam neki, de azt is hozzátettem, hogy mint észrevehette, nyelvtanilag nagyon rossz a németem és napról-napra felejtem.

A végén már nagyon szerettem volna hazamenni, úgy hogy az ötödik előadást már meg sem hallgattam.

A Gazdagréti úton felakasztottam az autót a töltőre és busszal jöttem haza (három megálló).
Itthon megpróbáltam megjavítani a zuhanyt. Siker.

Áron vacsorára egy olyan finom omlós csirkemellet sütött, hogy azt még a kis kínai szakácsa is megirigyelhette volna.
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése