2019. szeptember 10., kedd

USB-s dug-alj


Normál felkelés után gazdag reggeli (egy pár főtt virsli mustárral, lágy tojás kakukkfűvel, vajas meleg szendvics, rajta párizsi, trappista sajt és rukkola, mellé tejeskávé).

Elindultam B. doktornőhöz a Városmajor utcai klinikára. Megírta a receptet, a javaslatot, ami után még lementem az alagsori étterembe és ittam egy presszó kávét.

A Városmajor utca túlsó végén kiváltottam a kompresszió harisnyát és vettem egy kis ecsetet.

Hazaérve először levittem Lenkének az orvosi javaslatot, majd elkezdtem szerelni az USB-s dugaszoló aljzatot a konyhában. Először próbalámpával kimértem, hogy melyik a fázis és melyik a Nulla.

Ugyanabba a problémába ütköztem, mint a Dömsödön beszereltnél, hogy a dug-alj teste nem fér bele a szerelődobozba. Leviszem Dömsödre és majd lecsiszolok belőle.

Áron pontban háromkor ért haza a suliból és egy általános háromszöggel kapcsolatos probléma megoldásáról mesélt.

Kérte, hogy utaljak a számlájára 10.000.- forintot.

Közben felvetette, hogy mit szólnék, h a csirkéhez készítene valamilyen köretet. Mondtam, hogy rajta.

Mivel este nyolcig nem történt semmi, lementem a kis kínaiba és hoztam fel csípős savanyú levest, omlós csirkét és szecsuanit sült tésztával.





















8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése