2019. szeptember 12., csütörtök

LED lámpák


Áron nem sokkal hét óra után indult és kérte, hogy ne izguljak, ha csak később ér haza, mert egy barátjával tanulnak az iskola könyvtárában. Ne aggódjak miatta és a telefonja is nála lesz.

A lustálkodás alatt a napi olasz adag, mert azt mindennap el kell végezni, különben nincs haladás.

Reggelire megmelegítettem a maradék túrós csuszát, de Manna nem hagyott nyugodtan megreggelizni, erőszakosan nyávogott, hogy ő le akar menni.

Levittem és egyúttal elmentem a postára a nagyalakú küldeményemért. Megérkezett a tömlő nélküli gumi, ami tömörgumi ugyan, de azáltal biztosítja a rugalmasságát, hogy oldalról, mintha ki lenne furkálva. Ez most ugyanúgy lekerül Dömsödre, mint a rollerrel együtt érkezett két tömlős tartalékkerék.

Katika hozott át egy tányér káposztás sztrapacskát. Azt ebédeltem, de a felét meghagytam Áronnak, mert nagyon finom volt.

Hívtam, hogy 4-kor jöjjön velem a Gazdagréti Közösségi Házba, ahol összesen 200.- forintért minden Gazdagréti lakos átveheti az ÚjBuda Önkormányzat kedvezményes 4 db LED lámpáját.

Lesétáltunk. Ott egy kicsit sorba kellett állni, de 10 perc alatt végeztünk. Visszafele én bementem a 

CBA-ba főtt füstölt tarjáért, sajttal töltött pogácsáért és egy nagy palack sörért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése