2019. szeptember 13., péntek

Ez már szeptember


Áron 7:20-kor hagyta el a fedélzetet.

Lassan komótosan megreggeliztem és mindent bepakolva az autóba 11 óra után elindultunk Dömsödre.

A TESCO-ban csak annyit időztem, amíg leadtam a PET palackokat.
Szép nyugodtan araszoltunk. 

A szeptemberi nap még akkor is melegen sütött, amikor kiszálltunk a bázison.

Manna rögtön elment világgá. 

Elővettem a mélyhűtőből a három szelet pontyot és megfűszerezve hagytam, hogy felengedjen. Utána kapott egy kis panírt és mehetett bele a merülő sütőbe.

Kettőt rögtön meg is ebédeltem majonézzel és kovászos uborkával.

Manna ki-be járkál és válogat a kaják között.

Hiába sütött nap kora délután, estére be kellett kapcsolnom a fűtést.

Vacsorára vajas-szilva lekváros kenyér és tej.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése