2019. szeptember 7., szombat

Már a lecsó sem olcsó


Nem sokkal nyolc óra után ébredtem.

Mannát beengedtem. Elég reklamáló hangon jött be, mert odakint szemerkélt az eső.

Elindítottam egy letöltést és készülődtem piacra.

Áront megkérdeztem, hogy van-e kedve velem jönni a piacra, de mondta, hogy ő még inkább egy picit alszik, de hozzak trappista sajtot, mert ő tegnap mindet elfogyasztotta.

Az egyik ATM javítás miatt nem üzemelt, de nem gond, mert a másik sincs messze.


A CBA-ban vettem sajtot, két csirkecombot és két flakon Vénusz étolajat. Néztem lecsónak való paradicsomot és zöldpaprikát is, de lemondtam róla, mert a paprika darabja szemérmetlenül drága 89.- forint/darab, ami 900.- ft/kg lett volna. Majd a piacon.

Végül a piacon vettem meg a paprikát (400.- ft/kg) és a paradicsomot (300.-ft/kg). Vettem még egy szál kolbászt, egy pohár tejfölt és Esztikénél egy csomag zöldséges túrót a Lánynak, mert holnap jön haza B. Füredről.

Áron készítette a reggelit, de neki is sikerült egy kicsit odaégetnie a bégelt, de amikor lekaparta róla az égett részt finom volt.

A mai jó hír, hogy meglett a PPZ 012 Forgalmi Engedélye.

Két órakor Feri áthozta a fűkaszát. Azt mondta, hogy teljesen szét kellett szedni és kitisztítani. Most úgy néz ki, hogy nagyon jól indul. Ki is próbáltam, szépen működik, de nem szereti ezt az eső áztatta füvet, mert a kaszáló része hamar eltömődik a levágott fűcsomóktól.

Felszereltem a rollerre a mobil telefontartót.

Vacsorára úgy terveztem, hogy egy gazdag lecsót készítek. Ehhez el kellett gurulnom a Dobos ABC-be. Ott vettem vöröshagymát, lecsókolbászt és kenyeret.

Szép sorrendben kerültek a lábasba a dolgok és még a tegnapi nagy sült csirkecombot is beledaraboltam.

Áront megkértem, hogy annyira legyen a segítségemre, hogy a mosogatógépet ki-, berámolja.

½ 8-ra elkészült a vacsora. Az én lecsóm is ízlett Áronnak és az ó bégelje is finom volt.  

Mannuska is bejött vacsorázni, de utána rögtön kiment még egy kis időre.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése