2019. szeptember 8., vasárnap

Áron szerint a hús büdös


8-kor ébredtem és elhatároztam, hogy bepótolom a heti olasz lemaradásomat. Ez egy egész órába telt.

Áron reggelre egy hibátlan bégelt készített.

A hazaindulással kapcsolatban csak annyit mondott, hogy ma szeretné, ha legkésőbb ebéd után 1-kor tudnánk indulni haza. Ezt tiszteletben tartva mindent én végeztem (szemetes kiürítése, zsalugáterek és az istálló bezárása, élelmiszerek összepakolása, notebook és tartozékai bepakolása, Manna hordozójába telepítése), hogy időben tudjunk indulni. majd. Ehhez képest 1 óra előtt 5 perccel startra készen kint álltam, beültem az autóba és 1/2 2-ig ott szobroztam.

A Hambi királynál megálltunk. Áron az autóban maradt, Internetezni, meg zenéket hallgatni, de rendelt, hogy az övében ne legyen hagyma, káposzta, meg miegymás.
A parancsot betartva végigálltam a sort és rendeltem 3 sajtburgert. A fiú elpanaszolta, hogy a NAV, a Fogyasztóvédelmi Felügyelet és a Köjál naponta, néha kétszer is ellenőrzi őket, mert valakinek csípi a szemét a napi 1-2 milliós árbevétel. A sorállás egyre nagyobb, a személyzetet már régen a duplájára emelték. Egyetlen trükk van, amit csinálnak, azt jól csinálják.

Áron rögtön megállapította, hogy a hús benne romlott és büdös.

Itthon nagy kipakolás. Amikor kipakoltunk, a két csirke combot Áron rögtön kidobta a szemétbe, mert szerinte büdös és romlott volt, majd ő inkább vesz egy XL-es pizzát. Amikor a csirkecombokat tegnap vettem, egy picit kellett várni, mert áru átvétel volt, akkor hozták frissen. Amint hazavittem betettem a hűtőbe. Visszavettem, lemostam és mos sül a jénaiban. Szerintem hibátlan.

Arra várok, hogy Emőke hazaérjen és ő döntse el, hogy kinek van igaza.

Megrendeltem egy ülést a scooterre.

Emőke azt monta, hogy a sajtburger nagyon finom volt, egyébként nekem is ízlett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése