2019. szeptember 19., csütörtök

Késés


7:30-kor szóltam Áronnak, mire pillanatok alatt felkelt és elrobogott a suliba. Nem is értem, hogyan nem késik el.

10-ig csak a notebookommal voltam elfoglalva. Levelek, hírek, letöltések, Duolingo.

A reggeli szertartás csak ezután következett.

Az ebédre hoztam fel a kínaiból egy csípős savanyú levest és egy nagyadag amerikai mézes csirkét sült tésztával.

Mind a kettőnek a felét megettem és a másik felét meghagytam Áronnak.

Áron ½ 4 fele ért haza és bevallotta, hogy reggel elkésett, de nem segített a rend csinálásban.

Este lementem a CBA-ba, hogy összeállítsak neki a holnapi útra egy elemózsiás csomagot, de közben még sikerült összekapnunk a nagymosás miatt

Áron az én fehér dolgaimat kirakja a mosógépből, amikor a sajátjait mossa, mondván, hogy az enyémek piszkosak. Inkább negyed töltéssel indítja el a mosógépet. Hiába mondtam neki, hogy pont azért tettem a mosógépbe, hogy kimossa.   .

Elkezdődött a fűtés idény. A fürdőszobában már meleg a radiátor.

Én a leves megmaradt felét vacsoráztam, Áron pedig a mézes csirkét. 

Emőke lányom módosított a programon és csak holnap tér haza. Már nagyon hiányzik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése