2019. szeptember 5., csütörtök

Megint balhé


Hajnalban arra ébredtem, hogy tegnap nem tisztáztunk mindent Áronnal. A legjobb az lesz, ha Mannával ma délelőtt, de legkésőbb kora délután megyünk haza Dömsödről és tiszta vizet öntünk a pohárba. Nem szeretem, ha magam mögött elvarratlan szálak maradnak. 

Nekem már nagyon hiányzik Áron.

Ma reggel Manna nedves kajája után zsűriztettem vele a két száraz kaját. Két teljesen egyforma tiszta tálkába egymás mellett két különböző száraz kaja került és figyeltem a zsűrielnök véleményét.

Ma itt még elindítom a mosogatógépet és elkezdünk pakolászni. A kis zöld kosár tele lett almával és körtével A tetejére Anika még adott egy padlizsánt is. Szerintem Emőke örülni fog ezeknek.

Amikor Manna kora reggel kikérte magát, akkor mondtam neki, hogy úgy szervezze a programjait, hogy én két óra körül szeretnék indulni. Ehhez képest 2-től ½ 3-ig hívogattam, de nem jelentkezett. 

Amikor éhes, akkor azonnal meghallja a hívogatásomat és azonnal jelentkezik, Hívtál?

Majd holnap délután találkozunk.

Hazafele Kiskunlacházán betértem az „Ebédszünet Étkezde” Kisvendéglőbe és vettem magamnak is meg Áronnak is ebédet (Sült csirke friss joghurtos salátával).

Amikor megérkeztem, Áron nyugtázta, hogy Mannát nem hoztam haza, de megnyugtatott, hogy holnap úgyis megyünk le. Kérte, hogy adjak 5.000.- forintot, mert nagy Emőtől kért kőlcsőn.

Itthon, amíg Áron felhordta a kis zöld kosarakat, elmentem a postára egy nagyalakú küldeményért. 

Megjött a Xiaomi rollerhez az okos telefon tartója. Egyetlen csavarral fel lehet szerelni a kormányrúdra és az Androidos okos telefonra telepített applikáció Bluetooth-on keresztül kapcsolódva a roller műszerfalaként működik majd.

A vacsoránál balhé volt, mert ő nem volt hajlandó abból enni, amit én hoztam Dömsödről ezért kiabálás mellet mindent kiöntöttem a WC-be.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése