2019. szeptember 17., kedd

Samó College-ba költözik


9 óra is elmúlt, mire odajutottam, hogy reggeli. Parti grillben sült két meleg szendvics (sonka, rajta trappista sajt, mellé egy újhagyma), utána tejeskávé.

Felavattam a Gazdagréti Penny kétállásos elektromos autó töltőjét. Ingyenes, de ki van írva, hogy taxik nem használhatják és a parkoló is csak az első két órára ingyenes, utána 500.- Ft/óra. Ezzel már 6 töltőállás van Gazdagréten és nemsokára üzembe helyeznek kettőt az ALDI-nál is.

Áron hazaért a suliból, azt mondta, hogy írtak matekból dogát és szerinte jól sikerült.
Kinek a fia ez a gyerek?

Délután ½ 5-kor Viberen beszéltem Norcival. Samó a héten elköltözik a College-ba, mert nem Bristolban fog járni egyetemre.

Érdeklődtem, hogy áll az új ház. Javasoltam, hogy ők is vegyenek 1-2 olyan dugaszoló aljzatot, amiben a 230 V-on kívül még van 2 USB csatlakozási lehetőség is, mire Norci „Apu, kapaszkodjál meg, már minden helyiségben van legalább egy ilyen.”
Kinek a lánya ez a gyerek?

Áron kérte, hogy írjak az Osztályfőnök nőnek mailt, hogy ő már a korábbi ( a pénteki csapattal) indulhasson az osztálykirándulásra.

Megírtam, de a címet nem fogadta el a rendszer, az e-mail visszapattant.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése