2020. május 15., péntek

A kinézett Xiaomi M 365 Pro-t elvitték

20200515 péntek

Megint túl korán ébredtem. Átmentem megnézni, hogyan áll a faház. Nem tetszett amerre haladnak a dolgok. Mégiscsak Emőkének volt igaza Hunortól mielőbb meg kell szabadulni, több kárt csinál, mint hasznot.

Reggelire sült császárszalonna fokhagymás, tejfölös pirítóson, hozzá csípős paprika, utána tejeskávé.

A csípős paprika palántákat érdemes volt kiböjtölni, szépen növögetnek.

Megint meglátogattam a kupacot, mert jó érzés, ha fogy.


kora délután elővettem egy doboz (????) kaját a mélyhűtő ládából. Se felirat, se dátum. Megmelegítettem, tettem bele egy kis csípős ketchup-ot íz helyreállítónak és így éppen hogy ehető lett.

Katival sokat chateltem Facebook Messenger-en. Megbeszéltük, hogy kedden lemegyünk Dömsödre.

A kinézett Xiaomi M 365  Pro-t az orrom elől elvitték. Már a menetrendet is megnéztem, hogy holnap mikor indul vonat Győrbe, amikor telefonáltak, hogy elvitték.

Esteledve ígérgette a borús ég, meg a szél, hogy esni fog, de én csak nem bíztam benne, meglocsoltam mindent a kertben, hadd növekedjenek.





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése